Sumbangan kecil


Assalammualaikum.....

Semalam di facebook my friend share something, biasalah memang ramai yang suka share and tag macam macam benda kat facebook mostly pasal business, ada juga pasal politik, charity and info. Mana yang tidak berkenaan saya hide aje, nak remove tak sampai hati pulak.

Selama saya ber facebook ni, entah kenapa my heart so touching when see this post,saya macam nak menangis bila tengok baby ni, so saya pun bukak link fb dia, bertambah membuak buak perasaan sedih tu datang.

I just want to share something, he deserve a good life, look at his cute face, how pity is he. We can spend buying unnecessary things,sometime is not worth it at all. How about we contribute 0.001% to help him, with small amount you contribute maybe can save his life.

Click this link : https://www.facebook.com/TabungAhmadSufi

Jom bantu Tabung Ahmad Sufi.Tak mampu bantu dengan duit, bantulah dengan SHARE maklumat ni kepada kawan kawan.

Ini adalah gambar Ahmad Sufi Bin Romi Agus Syumadi. Ahmad Sufi dilahirkan pada 12 mac 2012 dan sejak lahir dia menghadapi masalah paru paru yang kritikal, kos perubatan Ahmad Sufi di Children Westmead Hospital, Sydney adalah tidak kurang dr AUD 3000 (RM9000) SEHARI. UNTUK MAKLUMAN,AHMAD SUFI TELAH DI RAWAT DI SANA MULAI DARI 13 MAC 2012 SEHINGGA HARI INI.

Sharing Is Caring :)

Comments