Tahlil

Semalam pergi Juasseh Kuala Pilah menghadiri tahlil Arwah abah kawan sekolah aku yg baru meninggal dunia..Takziah kepada keluarga ajak dan Al-Fatihah tuk arwah semoga rohnya dirahmati Allah swt dan ditempat2kan bersama2 orang2 beriman & solehah...aku sebenarnya nak story sebenarnya..selama aku ada lesen & bawak keta ni lah 1st time minyak keta abis tengah jalan..sebelum nak bertolak tu ntah apa yg aku tgk kat meter ntah,..aku pg tgk temperature..aku ingat meter minyak...ah2 dah tua..betul2 lps nilai..xde stesen minyak yg terdekat lak tu..cuak gak aku..masa tu aku ngan kawan aku hetty & anak pompuannya Qasih...aduh..bahaya..nasib x lama tu abg PLUSLINE lalu..Alhamdulillah..diaorg tarik keta aku smpai Tol Bangi & tolong beli kan minyak..ishh2 tobat aku x nak lalai lagi..nasib x jadi apa2...Pada Abg2 PLUSLINE tima kasih banyak2..jasa mu dikenang sampai bila2..hehehehe

Comments