Luahan Pagi Ahad

Dalam hidup manusia..selalunya tak sempurna..kita cuba jadi yg terbaik antara yg terbaik, tapi bukan satu hal yg senang..sebenarnya aku tak tahu apa yg aku cari..duit??..ntah lah..macam tak kena aja..banyak mana cari pun tak cukup...but whatever is we need to survive..thats also important..sometimes i feel like i'm too busy for myself..but did i happy..i dont think so..ni lah hidup aku..admit i have a lot of friends..tq..tq..tq being my friend..but it's enough for me?...it's really make me happy? apa yg aku cari pun..aku tak tahu..i just carry myself follow the flow..what is my future?..tak sapa tahu...Berserah Pada Allah S.W.T..aku ingat lagi every year bila hari raya aku mesti mintak maaf ngan arwah mak..dia selalu bisik kat telinga aku..'"SABAR..MAK SELALU DOAKAN KEMAL"..mak nangis..aku pun nangis..aku anggukkan kepala aja..sebenarnya aku tak tahu apa yg mak maksudkan..tapi aku paham..hanya seorang ibu aja yg tahu...lately aku rindu sangat ngan arwah mak..bila dia dah tak de..lain sangat..rasa macam dia ada aja kat rumah tengah duduk-duduk..Ya Allah ampunkan dosa dosa aku...aminn

Comments