AKTIVITI SAMPINGAN

Hari ni aku x pegi opis atau buat keja lain...aku duk umah je..boring lak..aku teringat hari sabtu ni 25hb July 09 kat kedai aku nak diadakan exsmtj 90/91 ajk meeting sekolah aku dulu..selaku tuan umah..lupa lak aku nak dapat confirmation dari kwn2 aku utk hadir meeting..so aku grab hp antar sms kat diaorg...nampak x pen ngan notepad tu..yg confirm hadir aku tanda write yg x dapat hadir aku pangkah..bukan apa kalau boleh ajk2 meeting ni biarlah semua hadir..kalau setakat seciput je yg hadir...buang masa je nak teruskan meeting ni..kerjasama penting tapi kalau ada yg payah sgt... nak buat camna hak msig2..korang nampak x keropok ikan tu..sedap ooo..tu jelah aku makan dari pagi smpai petang ngan air favourite aku NESCAFE...hahahaha

"Tidak diragukan lagi bahwa sesungguhnya Allah mengetahui apa yang mereka rahsiakan dan apa yang mereka lahirkan. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang sombong." (An Nahl 23)




Comments