Diam Bukan Maksud Lupa

Assalammualaikum...

Lama tak update blog ni. Bukan dah lupa cuma masa tu limit sangat.

Terasa rindu pulak dengan blogspot ni. Maklum lah blog pertama saya.

Sedar tak sedar dah nak masuk 6 tahun saya berblogging. Cepat betul masa berlalu kan.

Banyak juga yang saya belajar sejak bergelar blogger ni...terlalu banyaklah. Kebanyakkan saya share di blog akmaomar.com

Kalau korang nak tahu terjahlah blog tu. Macam-macam ada disitu. Antaranya...


Kalau cerita semua kat sini mahu menjela-jela nanti. Jadi sudi-sudilah melawat blog saya tu ya.

Ooo ye nak selit sikit pasal anakbuah saya Adam Faris. Dalam blog ni saya banyak berkongsi tentang dia dulu.

Sekarang Adam dah berumur 2 tahun 8 bulan. Makin banyak cakap budak kecik ni. Habis semua dia nak tanya.

Makin handsome dah dia sekarang. Mesti dah besar nanti ramai awek..huhu

Hari-hari dia paw saya beli toys cars atau Hotwheels. Nasib baik tak mahal sangat. Kalau tak mau kopak achik.

Oklah sayapun nak keluar jalan-jalan dengan Adam. Hari ni cuti jadi, luangkan masa dengan dia pulak.

Semoga kita jumpa lagi dilain entri ya. Happy weekend dan Wasalam semua.


Comments

Post a Comment