JAJAN

Salam..korang kenal x apa ni..tulah asam boi a.k.a asam kor & limau kasturi..
sebenarnya ada citer disebalik gambar ni..masa aku kecik2 dulu nilah jajan yg paling aku suka skali..klasik ooo...bkan mcm jajan skrg...advance..dulu mak aku selalu sorok limau dia..takut aku ambik..marah betul dia aku mkan benda alah ni..ni petua utk kuruskan badan n nipis perut..hikhikhik..caranya senang je..buang kulit limau kasturi tu separuh..lepas tu sumbatkan asam boi tu..ala mcm tauhu sumbat..lepas tu sumbatkan ke mulut..masam+manis..sedap..ada rasa pahit x air liur korang..hehehe...cubalah..aku tengah makanlah ni..sambil nyannyi "TERKANANG SAMASA DULUUUU....HATIKU MERASA RINDU..UUUU"

Comments

  1. salam:)
    mmg sedap. dulu masa zmn kenit2 ckp suka makan asam + limau. tp skg dah tak minat.

    ReplyDelete

Post a Comment